THNK FST story continues…

THNK FST 2017 takes place on the 2nd of November, a festival organized by and for colleagues and students of THUAS. You can register your activity from Monday 4 September till Friday 6 October; and you can sign up for the activities from 9 October on.

More information will be available soon!

THNK FST gaat verder…

Op 2 november vindt THNK FST 2017 plaats, een festival georganiseerd door en voor medewerkers en studenten van De Haagse Hogeschool. Vanaf maandag 4 september tot en met vrijdag 6 oktober kan je jouw activiteit aanmelden; inschrijven op de aangemelde activiteiten kan vanaf 9 oktober.

Meer informatie volgt binnenkort!


Organize your moment of glory!

Esequis mo tem entiorest aci qui dia cusciam sitibus autam vent volut auda vollaud igenimenet audae nonectem exceatem doluptae vitis repeditates sinimil laborunti cor repudisquis et eumet laborum facia quiam, qui sinverum voluptur sum que nimagnis arcium repudic idustiandis vollab iderovid maximpor sus vitiist iisqui volum, nulpa vent archici repersp.

eng Roadmap

  • Step 1 – Design your activity
  • Step 2 – Confirm your activity
  • Step 3 – It’s your activity!
Step 1 – Design your activity
  1. Check the timetable at the website to see if your preferred slot is available. The day is divided in time slots of 30 minutes; when do you prefer to start and how many slots will you fill? Around every time slot we will reserve 30 min for you prepare and finish.
  2. Choose a location where you want your activity to take place. We have indicated some areas and will expand the list. However feel free to suggest spaces that aren’t on the list. Due to exams taken place, not all areas will be available.
  3. Fill in the form.
  4. You will receive a confirmation mail after sending the form.
    Please note: with this mail your activity is not yet fully confirmed.
Step 2 – Confirm your activity
  1. Go to the THNK FST Embassy in the Innovation Playground. Here you can claim and design your own time slot. BE QUICK: FULL IS FULL.
  2. Together with the moderators you will confirm the time and location so that it will appear on the online schedule as well.
Step 3 – It’s your activity!

Organize your activity

The areas and rooms have standard facilities. If you need more facilities, please discuss this in the THNK FST Embassy. During the festival you are supposed to take care for the suiting setting in your room and leave it in the way you found it. There is half an hour between activities to arrange this.

Please use the regular routes (faculty offices for stationary like post-its, pencils and flip chart paper and Front Office for IT equipment).

You can declare costs (max. €100,-) for additional facilities that you need for your facilities. Please discuss this also in the THNK FST Embassy before pursuing them.

Grow your own audience

  • Based on your text we will create an A3 poster and A5 flyers. If you want to use this to promote your activity, THNK FST will offer you 20 printed posters and 50 flyers. Let us know if you want to use this in the activity form. You can also create your own flyer or poster. Check our Toolkit to download everything you need.
  • Interact with participants via your activity page on the website of THNK FST.
  • Organize your own teaser event before the 2nd of November to promote your activity. Please inform us via the website or by email: thnkfst@hhs.nl.

nl01 Stappenplan

  • Stap 1 – Creëer jouw activiteit
  • Stap 2 – Bevestig jouw activiteit
  • Stap 3 – Het is jouw activiteit!
Stap 1 – Creëer jouw activiteit
  1. Check het tijdsschema op de website om te kijken of je voorkeurstijd nog beschikbaar is. Bepaal op welke tijd je jouw activiteit wil laten plaatsvinden. De dag is onderverdeeld in tijdsblokken van 30 minuten. Rond elk tijdsblok reserveren we 30 minuten tijd voor op- en afbouw.
  2. Check in welke ruimte je jouw activiteit wilt houden. In de timetable staat een aantal opties. Deze lijst wordt nog aangevuld. Het is ook mogelijk om zelf een voorstel te doen voor een ruimte. Omdat er ook tentamens plaatsvinden, zijn niet alle ruimtes in het gebouw beschikbaar.
  3. Vul het formulier in.
  4. Je ontvangt een bevestigingsmail na verzenden formulier.Let op, hiermee is je melding nog niet definitief.
Stap 2 – Bevestig jouw activiteit
  1. Ga naar de THNK FST Embassy in de Innovation Playground. Hier maak je jouw tijdsblok definitief. WEES ER SNEL BIJ: VOL IS VOL.
  2. De hier aanwezige moderator zorgt ervoor dat jouw activiteit definitief is en ook in het online tijdsschema op de website te zien is.
Stap 3 – Het is jouw activiteit!

Organisatie van je activiteit

De ruimtes zijn ingericht met standaard faciliteiten. Wil je dat anders of heb je extra voorzieningen nodig, bespreek dat dan in de THNK FST Embassy. Tijdens het festival zorg je zelf voor de passende inrichting van je ruimte en zorg je dat de ruimte er na afloop weer uitziet, zoals je hem hebt aangetroffen. Daar hebben  we een half uur voor en na de activiteit voor ingepland.

Je kunt kosten voor extra voorzieningen declareren (max. €100,-). Stem even in de THNK FST Embassy af wat je denkt uit te gaan geven.

Werf je eigen publiek

  • Op basis van jouw tekst maken we een A3 poster en een A5 flyer. Wil je deze zelf gebruiken voor je promotie dan printen we 20 posters en 50 flyers. Laat ons weten als je hier gebruik van wil maken in het formulier. Je kunt ook je eigen promotiemateriaal maken. In onze Toolkit vind je alles wat je nodig hebt.
  • Leg contact met jouw publiek via je eigen pagina op de THNK FST website;
  • Organiseer een teaser-evenement voorafgaand aan  3 november om jouw activiteit te promoten. Maak dit bekend via de website of stuur een email naar: thnkfst@hhs.nl.

  • Submit your activy
Submit your activy

Esequis mo tem entiorest aci qui dia cusciam sitibus autam vent volut auda vollaud igenimenet audae nonectem exceatem doluptae vitis repeditates sinimil laborunti cor repudisquis et eumet laborum facia quiam, qui sinverum voluptur sum que nimagnis arcium repudic idustiandis vollab iderovid maximpor sus vitiist iisqui volum, nulpa vent archici repersp.





Name / Naam *

Email / E-mail *

Phone number / Telefoonnummer *

Title activity / Titel activiteit *
This title will end up in the activity schedule.
Deze titel is zichtbaar in het activiteitenschema.

Activity description / Beschrijving activiteit
The description will end up on your activity page.
De beschrijving is zichtbaar op jouw activiteitenpagina.

Choose your track / Kies jouw track * info

Activity language / Taal activiteit *
 Nederlands English Bilingual / Tweetalig

Maximum amount of participants / Maximum aantal deelnemers *

Preferred start time / Voorkeur starttijd * info

How many slots of 30 minutes would you like? / Hoeveel blokken van 30 minuten wil je? *
The day is divided in time slots of 30 minutes; when do you prefer to start and how many slots will you fill? Around every time slot we will reserve 30 min for you prepare and finish.
De dag is onderverdeeld in tijdsblokken van 30 minuten. Rond elk tijdsblok reserveren we 30 minuten tijd voor op- en afbouw.

If you have chosen “More slots”, please let us know how many slots you need:
Als je hebt gekozen voor “Meer blokken”, geef dan aan hoeveel je er nodig hebt:

Preferred location / Voorkeur locatie * info

If you have chosen “Or another location?”, please let us know what location you prefer:
Als je hebt gekozen voor “Of een andere locatie?, geef hieronder aan welke locatie je voorkeur heeft:

Upload an image for your activity / Upload een afbeelding voor je activiteit *
This image will end up on your activity page. if possible a picture where you are actually on yourself and where you are possibly doing your activity
Deze afbeelding is zichtbaar op jouw activiteitenpagina. Als het mogelijk is een foto van jezelf waar je je activiteit uitvoert.

Upload a profile picture / Upload een profielfoto
Your profile picture will end up on your activity page.
Jouw profielfoto is zichtbaar op jouw activiteitenpagina.

Do you want to purchase additional supplies for your activity? / Wil je speciale benodigdheden kopen voor jouw activiteit? *
You are responsible for your own supplies during your activity. Please use the regular routes (Faculty Offices for stationary like post-its, pencils and flip charts, flip chart paper etc. and Front Office for IT equipment). If you want to, you can purchase additional supplies yourself and declare these costs (max. €100,-).
Je bent verantwoordelijk voor je eigen benodigdheden van je activiteit. Maak gebruik van de normale route (faculteitsbureau voor standaardbenodigdheden als post-its, stiften, flip-overs, flip-overvellen etc. en Front Office voor IT voorzieningen.) Als je andere benodigdheden wil, kun je deze zelf aanschaffen en de gemaakte kosten declareren (max. €100,-).
 Yes No

If you have chosen “Yes”, please let us know what you are going to purchase:
Als je “Yes” hebt gekozen, laat dan hieronder weten wat je gaat aanschaffen:

Comments / Opmerkingen

* = required / verplicht


http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/08/header-klein.jpg

Locations

Check out the possibilities per location below. Bekijk hieronder de mogelijkheden per locatie.

  • Atrium
  • Auditorium / Aula
  • Innovation Playground
  • Kennedy Room (OV k.47)
  • Lighthouse Café
  • Mandela Room (OV k.53)
  • OV 2.41
  • OV 3.37
  • Speakers’ Corner
Atrium

The Atrium is the huge indoor hall at the university. It is an impressive 1.000 m2 in size and contains a 30 m2 semi-circular stage.

Het Atrium is de overdekte binnenhal van de hogeschool. Het Atrium heeft een oppervlakte van ruim 1000 m2 en is voorzien van een halfrond podium van ongeveer 30 m2.


http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_atrium.png
Auditorium / Aula

The Auditorium is a multifunctional theatre hall (with two balconies) with a maximum occupancy of 500, but is also perfect for smaller gatherings. A professional lighting and sound engineer will operate the stage and speaker lighting as well as the sound system.

  • Theatre: 503 seats
  • IT: 600 x 600 projection screen, expanded sound and lighting possible

De Aula is een multifunctionele theaterzaal met 2 balkons en biedt plaats aan maximaal 500 bezoekers, maar is ook uitermate geschikt voor een kleiner gezelschap. De belichting van het podium en de sprekers en het regelen van het geluid wordt verzorgd door een professionele licht- en geluidstechnicus.

  • Theater: 503 zitplaatsen
  • IT: 600 x 600 projectiescherm, uitgebreid licht en geluid mogelijk

http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_aula.png
Innovation Playground

The Innovation Playground is a space for multidisciplinary projects, research and development of ideas. With state-of-the-art IT tools, but also with writing boards, work tables and more.

De Innovation Playground is een ruimte voor multidisciplinaire projecten, voor onderzoek en ontwikkeling van ideeën. Hier wordt samen leren (‘blended learning’) zichtbaar. Met state-of-the art IT-tools, maar ook gewoon met prik-, plak- en schrijfborden, werktafels en vooral veel ruimte.


http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2016/09/20161103_THNK-FST_HHS-55.jpg
Kennedy Room (OV k.47)

The Kennedy Room is perfect for lectures, presentations and award presentations. It is the same as the Mandela Room, only with a mirrored layout.

  • Facilities/fixed furniture: 32 seats
  • IT: Tv screen & pc

De Kennedy Room is een ruimte die onder andere geschikt is voor lezingen, presentaties en uitreikingen. De ruimte is gelijk aan de Mandela Room, alleen gespiegeld.

  • Faciliteiten/vast meubilair: 32 stoelen
  • IT: Televisiescherm & computer

http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_kennedyroom.png
Lighthouse Café

The Lighthouse Café is a large restaurant and café with adjoining room for social get-togethers and small events. It is perfect for informal work meetings, get-togethers with guests or simply a place to work and enjoy a good cup of coffee.

Het Lighthouse Café is een groot café-restaurant annex ruimte voor borrels en kleine evenementen. De ruimte is onder andere geschikt voor informeel werkoverleg, om af te spreken met gasten of om gewoon even te gaan zitten werken met een lekkere kop koffie.


http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_lighthousecafe.png
Mandela Room (OV k.53)

The Mandela Room is perfect for lectures, presentations and award presentations. It is the same as the Kennedy Room, only with a mirrored layout.

  • Facilities/fixed furniture: 32 seats
  • IT: Tv screen & pc

De Mandela Room is een ruimte die onder andere geschikt is voor lezingen, presentaties en uitreikingen. De ruimte is gelijk aan de Kennedy Room, alleen gespiegeld.

  • Faciliteiten/vast meubilair: 32 stoelen
  • IT: Televisiescherm & computer

http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_mandelaroom.png
OV 2.41

OV 2.41 is the former canteen of HEBO. It can be used for markets, workshops, presentations, network meetings and more.

OV 2.41 is de voormalige HEBO-kantine. De ruimte is geschikt voor markten, workshops, presentaties, netwerkborrels etc.


http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_ov241.jpg
OV 3.37

OV 3.37 is perfect for lectures and presentations.

  • Facilities/fixed furniture: 120 seats, 1 lectern
  • IT: Beamer, PC & microphones

OV 3.37 is een ruimte die onder andere geschikt is voor lezingen en presentaties.

  • Faciliteiten/vast meubilair: 120 stoelen, 1 katheder
  • IT: Beamer, computer & microfoons

http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_ov337.jpg
Speakers’ Corner

The Speakers’ Corner is an amphitheatre with a maximum occupancy of 120 guests. It can be used for lectures, presentations, debates, small concerts and more. The Speakers’ Corner has a fixed layout and has a wooden tribune, including cushions and modern audio-visual equipment..

  • Facilities/fixed furniture: 120 seats, 1 lectern
  • IT: 2 tv screens & microphones (bring your own laptop)

De Speakers’ Corner is een amfitheater en biedt plaats aan maximaal 120 bezoekers. Deze ruimte is onder andere geschikt voor lezingen, presentaties, debatten en kleine concerten. De Speakers’ Corner heeft een vaste opstelling en is voorzien van een houten tribune inclusief kussens en moderne audiovisuele apparatuur.

  • Faciliteiten/vast meubilair: 120 stoelen, 1 katheder
  • IT: 2 tv-schermen & microfoons (zelf een laptop meenemen)

http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_speakerscorner.png

More information:

> Tracks

Esequis mo tem entiorest aci qui dia cusciam sitibus autam vent volut auda vollaud igenimenet audae nonectem exceatem doluptae vitis >>

> Toolkit

Esequis mo tem entiorest aci qui dia cusciam sitibus autam vent volut auda vollaud igenimenet audae nonectem exceatem doluptae vitis  >>

> Timetable

Esequis mo tem entiorest aci qui dia cusciam sitibus autam vent volut auda vollaud igenimenet audae nonectem exceatem doluptae vitis  >>

http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/08/Holding-poster.jpg
http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/870x580_atrium.png

Ik heb een vraag!


http://www.thnkfst.nl/wp-content/uploads/2017/07/HHS_wit_logo.png

Spring naar de toolbar